Storhandling och räkningar

Det har varit en otroligt lugn vecka på jobbet, skönt det också ibland. Igår var vi hos min storebror Jocke, Anton fyllde år i början av maj men vi har inte kunnat förän nu! Nellie lekte med Alexandra hela tiden nästan, dom båda var nog rätt nöjda tror jag! Alex gillar sin minsta kusin och Nellie gillar henne :) Idag har jag och Elle varit och storhandlat. Det blev sent så det fick även följa med pizza hem, annars hade det inte blivit mat förän åtta eller nåt, och då sover ju Nellie! När hon somnat satte jag mig och betalade alla räkningar, alltid lika roligt..eller inte :/ Varför kan inte allt vara gratis? Eller åtminstonde lite billigare? Det skulle vara något :) Sista arbetsdagen imorgon och det ska bli skönt! På lördag ska vi på kalas igen och på söndag ska vi spela paintball, spännande! Något jag aldrig testat förut så det ska bli kul. Hoppas bara att det inte allt för ont :( Mer än så har vi inte planerat, men det räcker det! Nu ska jag fortsätta titta på tv och invänta Big Brother!!! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0