Paintball och mors dag

Börjar med att gratulera alla mammor på mors dag! Fick en bukett rosor och en ask geléhjärtan av min dotter idag :) Har ju spelat paintball idag också. Det var mycket roligare än jag trodde! Det gjorde inte SÅ ont heller, eller..precis när man blev träffad gjorde det lite ont, men det fick över så fort! Däremot så trampa jag snett när jag äntligen vågade springa lite, och det e inte skönt nu kan jag säga. Värker i hela foten typ och har jätte ont när jag går. Hoppas det går över fort! Nu ikväll har vi haft grannarna å Nadja och Rickard här på lite tacomiddag. Trevligt trevligt! Nu ligger jag i soffan och tittar lite på tv, inväntar Big Brother. Vem åker ut ikväll tror ni? Jag gissar på Sara eller Christian, men man vet aldrig! Ha en trevlig kväll allesammans!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fick du några fiina blåmärken efteråt? Låter som det borde göra riktigt ont :)

2011-06-14 @ 16:44:07
URL: http://jennyacsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0