Mat och trevligt sällskap

Efter jobbet idag så mötte vi Elle och gick till affären för att handla inför kvällens middag. Vi hade bestämt oss för att grilla idag, grillskivor med rå stekt potatis och dragonsås blev det! Gott gott! Efter det sjöng vi lite Singstar sen spelade vi bowling på Wii! Tackar för en trevlig kväll dam laurell/sörensen! Nellie har precis somnat och jag inväntar Big brother sen blir det att sova! Imorgon ska vi på riddar spelen med svärfar och familj. Hämta upp Max också innan så han också får följa med. Det e ju lixom för hans skull vi åker dit. Jag har aldrig varit på nåt sånt där så det ska bli spännande! Nu ska jag ta en rök innan det börjar. Pisa och kram Förresten, jag fattar inte hur man lägger in bilder här på bloggen via iphonen. Någon som jag hjälpa mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0