Long time ago

Nu var det sådär länge sen igen, ska verkligen försöka ta tag i bloggandet igen! Idag har det varit en lång dag, först jobb, sen utbildning. Efter det åkte jag direkt till Dagis och hämtade Nellie. Blev lite ute-lek en stund, sen in och laga mat. Åkte därefter till storebror och lagade hans dator, eller..Sonny lagade hans dator :) vi andra titta mest på..haha! Imorgon är det fredag igen, så skönt! Den här veckan har jag varit så himla trött så jag hoppas jag får vila ut i helgen. Men min sambo brukar låta mig göra det, han e så snäll som nästan alltid går upp med Nellie på morgonen på helgerna. Men det e ofta vi går upp tillsammans också såklart! Mysiga familje frukostar på helgerna är ju mys :) För övrigt så är väl allt som vanligt ungefär :) underbart väder har i ju definitivt fått, sååå härligt! Lite uppdate iallafall :) nu ska jag lägga mig framför tv:n och slappa! Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0