kalas

Igår var jag, Nellie, mamma och bubben hemma hos Jocke med familj. Alexandra fyller år i veckan så det blev lite kalas. Även lite jullklappar blev det för vi har inte setts i jul! Alexandra var nöjd med presenterna tror jag...köpte kläder som vanligt till henne, men hon blir glad för det! Nellie fick ett jättefint set med tights och klänning/tunika.
Det bjöds på supergod mat, som alltid där :) så mätta och belåtna blev vi. Åkte hem strax innan 20:00. Lämnade av Nellie hemma hos pappa först sen skjutsade jag hem mamma och bubben. Snäll som jag är :)
Bor jätte nära jocke nu, men ändå blev resan dubbelt så lång jämfört med förut! hehe. men det gör jag så gärna!

Idag har jag jobbat iegn och lill skruttan har varit på dagis. Hon ville INTE följa med mamma hem när jag skulle hämtas henne förut. Hon trivs otroligt bra på dagis, och det e sååå skönt!
När vi kom hem så lekte vi en stund, sen gick vi till Netto med Elle och Zacke. Efter det blev det hem och laga mat.

Nu sover barnen, och pappan...! Jag ska sitta här en stund till, men kvällen blir nog inte så sen för mig heller.

Ha en fortsatt trevlig kväll everyone!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0