helgen

I fredags kväll jobbade jag på CC där det var IDOL! Vi stängde när det började så jag tittade ett tag :) Fick se BÄSTA JAY!
HAHA!!! 

I lördags åkte vi till Mantorp med svärfar och familj. Kollade runt lite här och där, sen avslutade vi med att handla lite på City gross. Efter det åkte vi hem en sväng för att sedan åka till svärfar igen. Där blev vi bjudna på mat, exotisk fläskfilé och ris...jätte gott var det. Åkte hem runt nio tror jag. Nellie somnade i bilen och Max slockna så fort vi kom hem.

Idag har vi hunnit med endel. Storstädade imorse. Sen tog vi barnen i pulkorna och Rocky i koppel och gick ut och gick en stund. Sen lämnade vi Rocky och gick till Netto. Efter det blev det lunch sen sov hela familjen utom jag. Efter Mellis började vi baka. Bullar och kladdkaka med daim blev det. Emellan där blev det att laga mat också.
Så nu är vi mätta och belåtna på både det ena och det andra!
Nellie sovstrejkar idag tydligen...hon är fortfarande vaken! Inte bra inför morgondagen...men vad gör man?! Hon sov lååång lunch idag så det beror väl på det.

Nu ska jag kolla på Wallander!! Ha en trevlig söndag kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0