dagis och hockey

Idag har Nellie varit själv på dagis under hela tiden (9-11:30) och allt har gått kanon. "vi har fått en liten pärla hos oss" kom det en fröken och sa när jag skulle hämta Nellie. Dom säger att hon är jätte duktig och snäll..då blir man stolt :) Och ätit bra hade hon gjort också, mest av alla vid bordet! Det behöver hon :)

När jag lämnat Nellie åkte jag till jobbet och hälsade på. Hinner ju inte hem emellan så då får jag hitta på annat. Kom lagom till Günther skulle åka iväg med leveranser, så jag följde med honom! Han släppte av mig på dagis efteråt..alldeles lagom i tiden! Ska följa med på fredag också :) haha..jag är hans "!praktikant" som han kalla det!
Nu ikväll har jag jobbat på hockeyn. Vi VANN!!! underbart! Frölunda kom en timme sent till CC idag p.g.a. vädret. Jobbigt läge för dom! Dom hann ju alltså men ändå. Skitväder har vi. Roligt med snö, men mindre roligt att dom skottar så jävla illa. Att gå med barnvagn nu är ett rent helvete. Och att åka bil är inte heller roligt. Kan säga att hastigheten översteg nog knapp 40 på vägen hem. Jag är LIVRÄDD!

Imorn ska jag åka till Sara och fika när Nellie är på dagis! Kanon när man har vänner på "rätt" sida av stan som dessutom är hemma om dagarna :D

Nu ska jag gå och lägga mig. Min tös har sovit sen 18:30 så jag får nog räkna med en tidig morgon!!!

SOV GOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0